2010. október 15., péntek

Szabályok amiknek csak a lelkiismeret ad értelmet

Mint már korábban írtam, elkezdtem Meskázni. Mielőtt feltöltöttem terméket, végig olvastam a Segítséget és a Felhasználási feltételeket. Ezeknek megfelelően jártam el. Őszintén szólva nem volt időm (és most sincs) a Meskát böngészni, figyelni mások mit csinálnak, mennyiért adnak, hogyan árulnak. Csak a főoldalra szoktam menni és onnan belépni. Azonban megütötte a szemem egy termékcsoport, amit a Felhasználási feltételek szerint meghatározott módon lehetne értékesíteni. A termékleírásban pedig ennek a szöges ellentéte állt. Ezután körülnéztem és láttam, hogy rengeteg ilyen termék van fent, sok eladó árul így. Ezért rákérdeztem a Meska üzemeltetőinél a dologra, mire azt a választ adták, hogy igen, ugyan benne van a Felhasználási feltételekben hogy az adott termékcsoportot hogy NEM lehet értékesíteni, azonban ezt ők nem ellenőrzik.
Magyarán, a Felhasználási feltételek csak azért van, mert jogszabály előírja, azonban te azt csinálsz, amit akarsz... a lényeg, hogy fizesd ki a számládat. :)

Kissé kiábrándító, de hát az ő döntésük, nincs jogom kritizálni.

3 megjegyzés:

Valami eszedbe jutott az olvasottakról? Mondd el, hogy tanulhassunk belőle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...