2010. február 12., péntek

Az első...




Igen, az első. Eddig nem volt blogom, nem tartottam fontosnak. Azonban a világ folyton változik s benne én is. Most úgy éreztem, szükségem van erre, szeretnék valami újat, valami mást adni neked, aki olvasod ezeket a sorokat.

Páran ismertek már a webáruházam és a kisokosom révén. Ez a blog is kapcsolódik hozzájuk, hiszen szintén a kreatív tevékenységről szól. Hangsúlyozom, kreatív tevékenységről, terveim szerint nem csak ékszerkészítésről. :) De hogy pontosan miről és hogyan az egyelőre titok, nem szeretnék elkiabálni semmit.

3 megjegyzés:

  1. Szia Alexandra!
    Már vásároltam nálad a webáruházban, és nagyon szeretem az oldalad. Örülök, hogy indítottál egy blogot :-)
    Sok sikert hozzá, és a további munkáidhoz is:-)
    üdv: Jucii

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jucii,

    köszönöm a kedves szavakat, neked is minden jót kívánok! :)
    Szandra

    VálaszTörlés
  3. Szia Szandra!

    Ez nagyon jó ötlet volt :)
    Kíváncsian fogom várni a bejegyzéseket!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés

Valami eszedbe jutott az olvasottakról? Mondd el, hogy tanulhassunk belőle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...